Si tens esclerosi múltiple o certificat de discapacitat física i/o sensorial i estàs buscant feina comencem un nou curs de TIC en el sector administratiu, que t’anirà bé per millorar el teu objectiu professional i per posar-te al dia a l’hora de trobar feina.
És un curs en línia i té una durada de 75 hores. Començarà el dia 1 de març de 2022 i finalitza el 5 de maig.
Què aprendràs?
- Milloraràs els teus coneixements en el paquet office.
- Coneixeràs el programa Factusol per poder donar suport al departament de finances.
- Et donarem recursos per millorar l’atenció al client.
El curs està distribuït en 4 mòduls:
- Mòdul Word
- Mòdul Factusol
- Mòdul Atenció al client
- Mòdul Excel
Cada divendres de 10 a 12 h hi haurà una videoconferència per aclarir els dubtes que vagin sorgint.
Si t’interessa, omple el formulari!
Hola, sé que es online pero, sin horario, quiero decir…lo puedo hacer por la tarde o a la hora que yo quiera?. Gracias.
Intento inscribirme pero la pag. me da error.
Hola Mar, tenemos un problema ahora mismo en la web. Lo estamos intentando solucionarlo. Contactaremos contigo via correo electrónico. Gracias por avisarnos.
Me sucede lo mismo que a Mar. Salta el mensaje de “Unauthorized, check log.”
Hola Xavier, tenemos un problema ahora mismo en la web. Lo estamos intentando solucionarlo. Contactaremos contigo vía correo electrónico.