El Centre Neurorehabilitador Mas Sabater es Mulla per les 9.000 persones que conviuen amb l’esclerosi múltiple a Catalunya.
El Centre Neurorehabilitador Mas Sabater, que és el centre de la FEM a Reus, participa al ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple.
L’esclerosi múltiple és una malaltia neurodegenerativa i crònica de la qual encara avui no se’n coneixen les causes i que afecta 9.000 persones a Catalunya. Al Centre Neurorehabilitador de Reus s’ofereixen serveis integrals i multidisciplinars per a persones amb esclerosi múltiple. El ‘Mulla’t per l’esclerosi múltiple’ dona visibilitat a la malaltia i permet recaptar fons per poder continuar acompanyant les persones amb esclerosi múltiple així com destinar fons a la investigació.
Al Centre Neurorehabilitador Mas Sabater es treballa cada dia i durant tot l’any amb les persones amb esclerosi múltiple. Ens ajudes a assolir el repte marcat?