Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Xerrada informativa sobre la marxa nòrdica a Salt

17 de setembre, 5:30 pm - 7:00 pm

marxa nòrdica

La Fundació Esclerosi Múltiple a Salt organitza una xerrada informativa presencial sobre marxa nòrdica, una activitat que combina exercici físic amb beneficis per a la salut i el benestar.

L’objectiu de la xerrada és donar a conèixer els beneficis de la marxa nòrdica, com practicar-la correctament, el material necessari i les activitats que es duran a terme per potenciar l’activitat física dins la FEM de Salt.

La iniciativa arrencarà el 21 de setembre de 2025 amb un taller d’iniciació a la marxa solidària, i continuarà a l’octubre amb un monogràfic de quatre sessions dedicades a aprofundir en la pràctica de la marxa nòrdica.

Detalls de la xerrada:

Data: Dimecres, 17 de setembre de 2025

Hora: 17:30 h

Modalitat: Presencial a la FEM Salt, -c/Pau Casals 15-

Preu: Activitat gratuïta

Idioma: Català

Imparteix: Cristina Borràs, gerent de Nordic Walking Girona

Programa

-Benvinguda i presentació amb Mar Domenech, treballadora social de la FEM

-Xerrada sobre marxa nòrdica i beneficis amb Cristina Borràs

-Beneficis de la marxa nòrdica per a persones amb EM i inici activitat amb Carla Planas, fisioterapeuta de la FEM.

-Torn de preguntes

-Cloenda

Aquesta sessió està pensada per a persones amb poca afectació de mobilitat i estabilitat i els seus familiars, perquè posteriorment puguin participar en les activitats de marxa nòrdica de la FEM.

Inscripcions

Contingut exclusiu pels membres de la Comunitat EM

Tens un compte? Inicia la sessió ara!

Vols crear el teu compte? Inscriu-te ara!

Details

Date:
17 de setembre
Time:
5:30 pm - 7:00 pm

Venue

FEM Girona
Pau Casals 15
Salt, Girona 17190 Espanya
+ Google Map