Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Taller sobre decisions compartides en el tractament de l’EM

22 d'abril, 4:00 pm - 5:30 pm

L’empatia, clau per a entendre’s amb el metge

La Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) organitza un taller imprescindible per a persones amb Esclerosi Múltiple (EM) i els seus familiars, amb l’objectiu de potenciar la presa de decisions compartides entre la persona amb EM i els professionals, en el tractament de la malaltia.

El taller serà el 22 d’abril a les 4 de la tarda. Conduït per Mònica Delgado, treballadora social de FEM, i Lola Inchaurralde, psicòloga de FEM, se centrarà en diversos aspectes clau:

Aspectes que es  tractaran al taller de decisions compartides

  • Comprendre el concepte de decisions compartides i el seu paper en la gestió de l’esclerosi múltiple.
  • Fomentar la col·laboració entre les persones amb EM i els equips mèdics per augmentar l’empoderament.
  • Proporcionar eines emocionals per afrontar millor les visites mèdiques.
  • Millorar la comunicació amb els professionals de salut per assegurar una atenció més efectiva.

Preu: 10 € per a socis i sòcies de la FEM/ 12 € per a persones no sòcies

Llengua: català

Lloc: Fundació Esclerosi Múltiple C/Mare de Déu del Remei 31-37 de Barcelona

Aquest taller és una bona ocasió per aprendre a gestionar millor l’esclerosi múltiple i millorar la relació amb l’equip mèdic. No deixis passar aquesta ocasió!

Inscripcions

 

Contingut exclusiu pels membres de la Comunitat EM

Tens un compte? Inicia la sessió ara!

Vols crear el teu compte? Inscriu-te ara!

Details

Date:
22 d'abril
Time:
4:00 pm - 5:30 pm

Venue

FEM Barcelona
Mare de Déu del Remei 31-37
Barcelona, 08004
+ Google Map