Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

Sessió informativa: Com alimentar-se amb EM a l’estiu?

15 de juny, 6:00 pm - 7:00 pm

Com alimentar-se amb EM a l'estiu?

Seguir una alimentació sana i equilibrada és fonamental quan es té esclerosi múltiple. La dieta mediterrània és una gran aliada, però també és important adaptar l’alimentació als possibles efectes secundaris de la malaltia o de la medicació.

A l’estiu, a més, la calor pot afectar especialment les persones amb EM. Per això, escollir bé el que es menja i mantenir una bona hidratació pot ajudar a sentir-se millor dia a dia.

En aquesta sessió informativa amb la nutricionista Giuliana Schifini aprendràs consells pràctics per cuidar l’alimentació durant els mesos de calor i també a interpretar les etiquetes d’aliments típics d’estiu, com gelats i begudes.

T’hi apuntes?

Detalls

  • Data: dilluns 15 de juny de 2026
  • Hora: 18 h
  • Format: Streaming a través de Zoom
  • Llengua: en castellà
  • Ponent: Giuliana Schifini, nutricionista

Inscripcions

Contingut exclusiu pels membres de la Comunitat EM

Tens un compte? Inicia la sessió ara!

Vols crear el teu compte? Inscriu-te ara!

Detalls