Sessió informativa: Com alimentar-se amb EM a l’estiu?
15 de juny, 6:00 pm - 7:00 pm

Seguir una alimentació sana i equilibrada és fonamental quan es té esclerosi múltiple. La dieta mediterrània és una gran aliada, però també és important adaptar l’alimentació als possibles efectes secundaris de la malaltia o de la medicació.
A l’estiu, a més, la calor pot afectar especialment les persones amb EM. Per això, escollir bé el que es menja i mantenir una bona hidratació pot ajudar a sentir-se millor dia a dia.
En aquesta sessió informativa amb la nutricionista Giuliana Schifini aprendràs consells pràctics per cuidar l’alimentació durant els mesos de calor i també a interpretar les etiquetes d’aliments típics d’estiu, com gelats i begudes.
T’hi apuntes?
Detalls
- Data: dilluns 15 de juny de 2026
- Hora: 18 h
- Format: Streaming a través de Zoom
- Llengua: en castellà
- Ponent: Giuliana Schifini, nutricionista
Inscripcions
Contingut exclusiu pels membres de la Comunitat EM
Tens un compte? Inicia la sessió ara!
Vols crear el teu compte? Inscriu-te ara!