- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Sessió informativa: Activitat física i EM
16 de setembre, 2024, 6:00 pm - 7:00 pm

L’esclerosi múltiple (EM) no és sinònim d’inactivitat. De fet, es recomana l’activitat física. L’exercici és una eina clau per gestionar alguns dels símptomes que causa l’esclerosi múltiple. A més d’ajudar a millorar la salut i el nostre estat d’ànim, mantenir una rutina d’exercici té beneficis com augmentar la resistència i reduir la fatiga i la pèrdua d’equilibri. El principal fre d’algunes persones amb EM a l’hora de fer activitat física és la fatiga i les limitacions físiques, que poden reduir les ganes de fer exercici. La fisioterapeuta de la FEM, Marta Lordan, t’explicarà en aquesta sessió aspectes a tenir en compte a l’hora de fer exercici i repassarà algunes activitats físiques que es poden fer amb esclerosi múltiple. No t’ho perdis i apunta-t’hi!
Inscripcions
Contingut exclusiu pels membres de la Comunitat EM
Tens un compte? Inicia la sessió ara!
Vols crear el teu compte? Inscriu-te ara!