Grup de suport emocional online per a persones amb diagnòstic recent d’esclerosi múltiple
19 d'octubre, 10:00 am - 11:00 am

La Fundació Esclerosi Múltiple posa en marxa un grup de suport emocional en línia per a persones amb un diagnòstic recent d’esclerosi múltiple a Girona. Es tracta d’un espai per compartir experiències i trobar eines per afrontar emocionalment aquesta nova etapa.
El grup conduït per la Dra. Sara Navarro, psicòloga, permetrà a les persones participants comprendre millor el moment que estan vivint, posar paraules a l’impacte emocional del diagnòstic i compartir estratègies i recursos per afrontar-lo.
Es tracta d’un espai segur on poder expressar dubtes, inquietuds i experiències amb altres persones que es troben en un moment similar.
Detalls
Dia: 19 d’octubre
Hora: de 10 a 11.30 h
Sessions: 19 d’octubre, -2, 16 i 30 de novembre – 14 i 21 de desembre – 11 i 25 de gener
Durada: 90 minuts
Mode: en línia
Preu: 80 € persones sòcies i 100 no sòcies
Per garantir el bon funcionament del grup i valorar si aquesta proposta s’adapta a les necessitats de cada persona, abans de confirmar la plaça es farà un primer contacte de valoració.
Si fa més temps que convius amb l’esclerosi múltiple, et trobes en una fase de més afectació o consideres que aquest grup no encaixa amb el teu moment actual, també pots contactar amb nosaltres. T’informarem sobre altres grups, activitats i recursos de la Fundació Esclerosi Múltiple que puguin ajustar-se millor a les teves necessitats.