Dia Mundial de l’EM a Figueres
18 de juny, 5:30 pm - 7:00 pm

Amb motiu del Dia Mundial de l’Esclerosi Múltiple, el dijous 18 de juny durant tot el dia se celebrarà la Jornada de cloenda del 1er semestre d’activitat rehabilitadora de la FEM a l’Hospital de Figueres.
A les 17:30h, tindrà lloc una sessió informativa al mateix hospital amb el lema “Parlem de l’evolució silenciosa de l’EM”. La sessió anirà a càrrec de la Dra. Olga Carmona, neuròloga de l’Hospital de Figueres.
Tots els actes són oberts a tothom que hi vulgui participar.