Estrenem imatge de marca

El taronja passa a ser el color de la Fundació tal com ho és de bona part de les organitzacions internacionals d’EM

Fundació Esclerosi Múltiple

La Fundació canvia el logotip coincidint amb el Dia Mundial de l’EM.

Al llarg dels propers dies, veuràs que comencem a aplicar els canvis en la imatge gràfica amb l’objectiu d’adaptar els colors a la nova imatge de marca de la Fundació. La imatge, que passa a adoptar el color taronja com la majoria d’organitzacions internacionals, inclou el lema “Que res ens aturi” perquè creiem fermament que la malaltia no ens pot aturar.

Per què hem canviat?

Darrere aquest canvi hi ha una reflexió interna estratègica de qui som, cap a on anem i què volem transmetre. Hem partit de la base que calia trencar barreres per arribar a més gent, amb una visió més oberta i positiva i, alhora, superar conceptes caducs lligats a la malaltia. Tot aquest procés s’ha tingut en compte a l’hora de crear la nova marca que també afecta als diferents productes i serveis que té la Fundació com l’Observatori de l’Esclerosi Múltiple.

2 comentaris

  1. Alexandra ha dit:

    És fantàstic!

  2. santi ha dit:

    M’agrada mes el d’ara,es un segell prou atractiu i el verd sempre dona esperança

Respon a Alexandra Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

FUNDACIÓ PRIVADA PER A LA LLUITA CONTRA L'ESCLEROSI MÚLTIPLE és el Responsable del tractament de les dades personals de l'Interessat i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (GDPR). Per informació del tractament consulti: https://www.fem.es/rgpd