Al llarg dels propers dies, veuràs que comencem a aplicar els canvis en la imatge gràfica amb l’objectiu d’adaptar els colors a la nova imatge de marca de la Fundació. La imatge, que passa a adoptar el color taronja com la majoria d’organitzacions internacionals, inclou el lema “Que res ens aturi” perquè creiem fermament que la malaltia no ens pot aturar.
Per què hem canviat?
Darrere aquest canvi hi ha una reflexió interna estratègica de qui som, cap a on anem i què volem transmetre. Hem partit de la base que calia trencar barreres per arribar a més gent, amb una visió més oberta i positiva i, alhora, superar conceptes caducs lligats a la malaltia. Tot aquest procés s’ha tingut en compte a l’hora de crear la nova marca que també afecta als diferents productes i serveis que té la Fundació com l’Observatori de l’Esclerosi Múltiple.
És fantàstic!
M’agrada mes el d’ara,es un segell prou atractiu i el verd sempre dona esperança