El projecte d’atenció domiciliària de la Fundació Esclerosi Múltiple rep un ajut de 10.000 euros

Prop de 100 pacients es beneficien de l’atenció domiciliària.

La convocatoria “Territoris Solidaris” de ayudas sociales, convocada por la Fundación Antiguas Cajas Catalanas de Manlleu, Sabadell y Terrassa, y por el BBVA, distribuirá este año un total de 400.000 euros entre los 42 proyectos elegidos a través de las votaciones de la plantilla de la entidad financiera. Entre los proyectos elegidos se encuentra el de atención domiciliaria que impulsa la Fundación Esclerosis Múltiple. Este proyecto recibirá una ayuda de 10.000 euros. En total, el proyecto de atención domiciliaria de la FEM beneficia directamente a cerca de 100 pacientes.

En la foto, de izquierda a derecha: Xavier Queralt, director territorial del BBVA en Catalunya; Gisela Carrés, directora asistencial y de calidad de la FEM; Maria Belen Latorre, directora de Comunicación, Publicidad e Imagen del Grupo BBVA; Marco Antonio Caballero, padrino del proyecto y Director del Centro Banca Comercial de Premià de Mar; y Dolores López y Isabel Flor de la Fundación Fupar de Terrassa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

FUNDACIÓ PRIVADA PER A LA LLUITA CONTRA L'ESCLEROSI MÚLTIPLE és el Responsable del tractament de les dades personals de l'Interessat i l'informa que aquestes dades seran tractades de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, el Reglament (UE) 2016/679 de 27 de abril de 2016 (GDPR). Per informació del tractament consulti: https://www.fem.es/rgpd