2024: un any d’oportunitats i inclusió laboral a la FEM

Un vídeo de 2 minuts resumeix la feina del servei d’intermediació laboral de la FEM durant el 2024

Què hem aconseguit en el servei d’intermediació laboral i empreses el 2024?

Un any més, a la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) hem seguit impulsant la millora de l’ocupabilitat de les persones amb esclerosi múltiple i discapacitat, alhora que sensibilitzem les empreses sobre la importància de la inclusió laboral.

Aquest 2024 ha estat un any de reptes, aprenentatges i grans avenços:

  1. Hem acompanyat més de 300 persones en recerca de feina o reorientació professional, ajudant-les a mantenir la seva vida laboral activa.
  2. Hem escoltat, assessorat i ofert formació i recursos emocionals adaptats a les seves necessitats per obrir-los noves oportunitats.
  3. Hem cercat entorns laborals inclusius que posin la persona al centre i valorin la seva realitat.
  4. Hem treballat estretament amb empreses per ajudar-les a desenvolupar estratègies d’inclusió realistes i eficients.
  5. Hem parlat de talent, diversitat, lideratge inclusiu i biaixos inconscients amb empreses compromeses com Clarivate, La Sirena, Servizurich, Travelperk, Transperfect i moltes més.

Tot aquest esforç queda recollit en el nostre vídeo memòria, que en menys de 2 minuts et mostra històries de superació i moments que ens impulsen a continuar aquest camí el 2025.

Perquè una societat inclusiva és responsabilitat de tots. Seguim sumant!

Heu d'iniciar la sessió per comentar.

Tens un compte? Inicia la sessió ara!

Vols crear el teu compte? Inscriu-te ara!