|
El proper dia 4 d’octubre a les 19.30 h. es celebrarà a l’Auditorium II de la Clínica Barraquer, una sessió informativa sobre “NEURITIS ÒPTICA I ESCLEROSI MÚLTIPLE” a càrrec del Dr. Xavier Montalban, del Dr. Javier Elizalde i del Dr. Jaume Sastre-Garriga.
Adjuntem el targetó d’invitació a l’acte amb el programa, tot esperant que sigui del vostre interès.
Podeu fer servir aquest correu com targeta d'invitació.

|
|
Este correo electrónico, la información que adjunta y los documentos que la acompañan en cualquier formato, se dirige exclusivamente a su destinatario y puede contener información, privilegiada o confidencial, protegida por la legislación vigente. SI NO ES USTED uno de los destinatarios indicados, le informamos de que la utilización, divulgación, interceptación, alteración, cesión a terceros o copia de este mensaje y sus adjuntos sin autorización expresa de Fundación Esclerosis Múltiple está prohibida en virtud de las leyes actuales. Si ha recibido este mensaje por error, le rogamos nos lo devuelva y lo elimine de su sistema, sin divulgar su contenido.
Aquest correu electrònic, la informació que adjunta i els documents que l'acompanyen en qualsevol format, es dirigeix exclusivament al seu destinatari i pot contenir informació, privilegiada o confidencial, protegida per la legislació vigent. SI NO ÉS VOSTÈ un dels destinataris indicats, l'informem que la utilització, divulgació, interceptación, alteració, cessió a tercers o còpia d'aquest missatge i els seus adjunts sense autorització expressa de Fundació Esclerosi Múltiple està prohibida en virtut de les lleis actuals. Si ha rebut aquest missatge per error, li preguem ens el retorni i l'elimini dels seu sistema, sense divulgar el seu contingut.
|