Vull estar informat

 

Email
 




Com col·laborar?

Agenda



El Dr. Montalban escollit per l'OMS (Organització Mundial de la Salut) per a la revisió de la classificació de les malalties neurològiques



L’Organització Mundial de la Salut (OMS) ha iniciat la 10ª revisió i actualització de la classificació estadística de les malalties i problemes de salut relacionats: ICD-10.

En el comitè que s’ha creat per a cada especialitat de la medicina, el Dr. Montalban ha estat escollit per a plantejar la qualificació actual de les malalties desmielinitzants entre els líders de coneixement en aquesta àrea d’arreu del món.

L’ICD, juntament amb d’altres índex, és la normativa més important que publica l’OMS (creada per les Nacions Unides el 1948), la qual permet homogeneïtzar la nomenclatura i l’entitat que es dona a una mateixa malaltia arreu dels 193 països membres, que ha esdevingut l’estàndard que permet la comunicació de l’estat de salut del països esmentats.

Font: CEM-Cat



Compartir

Agenda